Hux Normal doğumla başlayan serüvenim yanımda fotoğrafçı eşimle beraber tüm sürecimiz çekilerek geçti ve acil sezaryen alınmak zorunda kaldım haberi aldığım anda istemiyorum diye zırııl zırııl ağlayarak gittim yanlış anlaşılma olmasın sezaryen istemiyorum diye değil iğneden korkuyorum ama çok korkuyoruuum çok korkuyorruuum diye videolarda 5 yaşındaki çocuğun kan almasından korkması gibi ağladım aşağı indirilirken ağladım ameliyathane korkudan öyle ağladımki sakinleştiremedim kendimi iğne olacak bilinciyle tiirr tirr titredim bacaklarıma 2 tane abi yattı öyle sakinleştim doktorum oyy kıyamam korkma diye gel sarılalım dedi o esnada hafif eğildiğim anca hiç hissetmedim iğne yapılmış bende diyorum ki bakın sakinleştim meğerse iğne uyuşturmuş tamam uzanabilirsin dediler bana uzandım ne zaman başlayacaksınız diye soruyorum sürekli ama ebem elimi tuttu sağolsun korkuyorum diye doktor başlıcam vs dedi sürekli sen iyi misin neden korktun ki diyor falan ben başlayacak sanarken saniyesinde kızımı yukarıdan gösterdiler ben dururmuyum yine ağladım çok güzel çok şükür iyi diye ve tüm fotoğraflarda doğumda olmak üzere suratım ühühülü çıktıktan sonra odaya gittik hurafeler tabi aklımda kum torbası var ama ben ağırlığı bant sanıyorum korkudan kımıldamıyorum falan hiç hissetmedim ayağa kalkarken uyuşma geçerkende adet ağrısı gibi. Ni ağrıyı yani karından destekle yürürsen hiç o korkulan korktukların gibi olmuyor şuan fotoğraflara bakarken kahkaha garantili tiplerin var foto çeken bana gül diyor monalisa gibi bi yanım ağlıyor bi yandan gülüyorum 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Yani hiç bile korkma giriyorsum 10 belki fazla söyledim daha kısa sürede bebişini yukarıdan gösteriyorlar 2. Olursam net sezaryen diyordum bal o korkuyla ama doktorum sen normal doğum hastasının ssvd deneyeceğiz diyor 😇 Şimdi korkum yol mu var ama oda tuzu biberi uykularım kaçardı ilkinde napıcam diye gerek varmıymış elimde değildi ama bu sefer aynılarını olmaz kurt kışı geçirdi ayazda tecrübeli 🤣😂