Hux 10 gün önce mecburi sezeryan oldum. Ben kendimi sezeryana hiç hazırlamadığım için psikolojik olarak hiç hazır girmedim çünkü aniden alındım o yüzden benim hikayem çok da güzel değil. Ama belden yaptıkları iğneden korkma o acıtmıyor çok panik olursan da sakinleştirici yapıyorlar bana yapmışlardı. O an birşey hissetmiyorsun ama sonrası tabiki biraz ağrılı bir süreç sonuçta ameliyat geçiriyorsun kolay değil. Sana tavsiyem yanında bebeklr ilgilenecek biri olsun annen,kaynanan vs çünkü ilk zamanlar ihtiyaç oluyor. Ameliyat sonrası da ne kadar yürüyüş yaparsan o kadar hızlı toparlarsın