Kelebek27_ bı sıkıntı görünmüyorsa bence 41 e kadar yolu var eğer normal doğum düşünüyorsanız benimde bu üçüncü gebelik ilkinde bı anda su gelmişti tam 40.haftamda ikinci hamileliğimde 39+4 te nişan geldi ardından sancım baslamisti buda 40 a girdik tık yok tahmini doğum tarihimiz 25.05 inşallah tam vaktinde gelir çok istediğim bı tarih yarın bol bol yürüyüş yapmayı düşünüyorum 😂 pazar günü doğsun artık