Sonkayalar Rfrf canım kontrolun nasıl gectı kac kılo olmus kuzuşar benım 32+0 1800-1860 gram olmuslar
Rfrf Sonkayalar benimde aynı canım 1808-1860 olmuşlar 32+4 bizimde. Çok şükür iyi dedi Benim kız hala makat geliş pozisyonunda bu gidişle normal Doğum hayali suya düşecek.
Zehrazrl Ben de ıkı gun once gıttım yarın 32 haftalık olucaz bırı 1.750 diğerı 1.550 gram doktor ıyı dedı bana cıger gelıstrıcı yapmadı rısk gorursek yaparız dedı ama ıns erken gelmezler dınlenıyorm ıs yapmamaya çalışıyorum ama bakalm
Gulayse0233 asilsmom normal doğum istiyorum canım. Ama gidişat ne gösterir bilmiyorum. Kilolu olursa sezeryana yonlendiriyorlar 🤔 bunu söylemek için erken dedi dr.um ama 2 hafta önden gidiyor bebis. %90sinirini asarsa sezeryan dedi. Sen ne düşünüyorsun?