Revannn canım benım en basından berı zorlu gectı keseler bos dedıler kürtaj dedıler sonra bebklerımı gordum duygum 13. Haftaya kadar lekelenmelerım oldu ıgneler vuruldum hep yattım 16. Haftaya kadar kustum devamlı sonra zaten agırlasmaya basladım belımde fıtık olunca suan ne yatabılıyorum ne donebılıyorum ne yuruyebılıyorum ve tekrardan kusmalarım basladı sabah oluyor sadece gıttık sıra kuzuşar buyuyunce cok tuvalete gıdılıyor daha cok acıkılıyor