kcgdm İlkinde de doğduğu güne kadar içtim suan ikincide de 38 haftadayım.
Bende bence düşük dogum kilosuna yol açtı :(
İki bebegim de son haftalar kg alamadı geriden geldi.
Doktor tam olarak bundan dolayı demese de ben vicdanen rahat hissedemiyorum.
Arkadaşm da hep içti ve 37 haftadayken suyu gelmişti.
Erken doguma ve düşük dogum kilosuna yol açıyor..
İlkinde 2 sene emzirdim emzirirken de hep içtim.Maşallah bağışıklığı diğer cocuklara göre cok cok iyiii
ama bebekken en ufak öksürülte hırıltıda acabaaa benim yüzümden mi diyorsunuz:(
Keşke hiç hayatımda tadını bilmeseydim bu illetin.
Şimdiki dogumumdan sonra bağımlılık üzerine psikolojik destek alacağım