kcgdm Hamilelikte doğum yapacağı gune kadar sigara içen var mı ? Doğduğundan bı sıkıntı oldu mu bebeklerde ? Emzirme sürecinde içtiniz mi sigara ? (Kaç tane ictiniz ?)
Esma006 kcgdm içmemek daha iyi ama emzirirken de aynı şekil doktorunuza sorabilirsiniz oda içme diyecek 😁
Mayacm kcgdm hamilelik oncesi baya iciyodum ogrendikten bikac gun sonra biraktim ilk hamileligimdede hemen birakmistim. Suan zaten mide bulantim wr canim.hic istemiyo😭 ilk cocugum dogdugunda 5 aylikken gunde 1 le tekrar baslamistim hem mama hem emziriyodum ama tam bir vicdan azabi emZirirken icmek. Bence hamileyken icme dogunca en azindan mama verme ihtimaljnde war
plajterligi kcgdm ben öğrenmeden önce tiksinip bırakmıştım 2 hafta sonra da hamileliğimi öğrenmiştim ama arkadaşım çok ağır içiciydi hiç bırakmadı taş gibi de çocuk doğurdu, şu an ilkokula başlayacak onunki hiç sağlık problemi olduğunu da duymadım
kcgdm Esma006 ben 1 tane içen biriyim ve o da nedense hep gece yatmadan önce içtiğim.sigaramdir. kendimi sartlamisim. Uzun bir süre hamilelikte içmedim şu son 1 aydır 1 buçuk aydır hemen hemen her gün günde 1 tane içiyorum. Emzirme döneminde içmek istemiyorum ama stres oluyorum.icmedigimde
Esma006 kcgdm bir taneden ne kadar zarar çıkar bilmiyorum ama başka yöntemler bulun isterseniz içmemek adına
kcgdm plajterligi inşallah hep sağlıklı hayatı olur. Hepimizin de öyle olsun ama ben 1 tane içiyorum günde o da 3 gün icmeyip ertesi günü 1 tane iciykrum.dogumuma 1 hafta kaldı .
AylinYasinYagi kcgdm hamilelik dönemim de de içtim. Emzirirkende içtim maalesef bi sıkıntı olmadı şuana kadar keşke bırakabilseydim ama olmadı
kcgdm AylinYasinYagi ben 1 tane içiyorum.onda da vicdanım sızlıyor ama ne yapcam bilmiyorum. İxmeyince stres oluyorum içsem vicdanim.sizliyir ne yapcam bilmiyorum
Mukaddes55 kcgdm tiryakisitdim hamile oldugumu ogrendigim gun sen son dalsin dedim ve kestim cok sukur cocugumdan kiymetli degil hicbisey lutfen sizde icmeyin cigerlerinde problem olusmasin
kcgdm Esma006 yani işte o 1 tane bile beni rahatsız ediyor ama ixmeyince stres oluyorum bir de öyle birşey ki ben gece içmek istiyorum yani yatmadan . Zaten gün içinde kirli hava soluyiruz temizlik yapıyoruz kimyasal soluykruz bence o bir sigarayla aynı şey ama işte diyorummya rahatsız oluyorum .