sonsuzmasalim worin süper 😍 insallah yarin suni sanciya gerek duymadan siklasir sancilarin🙈 acilman varmi?
worin sonsuzmasalim weiß ich nicht gleich kommt meine hebamme bakcak o:) hatte gerade wehen 100e vuruyordu bakalim ne olacsk😬
sonsuzmasalim worin uuu hadi bakalim beni de haberdar et😍 bücür havalarin isinmasini beklemis gelmek icin😂
worin sonsuzmasalim muttermund immernoch 1 cm 🙄 werde heute eingeleitet, weil ich ein eingeengtes ctg habe 😬 wehen habe ich mal sehen aksam hastaneye gidicem😬😣
Reyyan1310 worin ne güzel ya ben 36+2 erken gelirmi korkusu var aşağıda bebek 33 haftadan beri 38 görürüz inşaAllah diye dua ediyorum inşaAllah sizde bir an önce kucağınıza alırsınız sağlıkla
sonsuzmasalim worin hadi bakalim hayirlisi olsun cok dikkat et kendine Allahim tek avazda kurtarsin insallah 😍😘
Gamzeaykut worin bende yarım 40 olucam gelmezse dr 1 hafta daha bekleyip 41 de suni vericem dedi sabirsizlik yorgunluk hersey var beklemedeyiz😊
Gamzeaykut worin inşallah ama bu bekleyiş zor valla ya stres belirsizlik halsizlik Artık sona gelmiş olmanın yorgunluğu allah hepimizin yardımcısı olsun😊
worin Reina kuzum 100‘e vuran sancilarim var doktor aksam hastaneye yönlendirdi suni icin😬 hala 1 cm aciklik var cünkü