kayramertannesi 3_bebelianne prima hiç denemedim çünkü prima kullanan yakınlarım asla başka beze geçemedi pişik sorunu oldu
3_bebelianne kayramertannesi yıllar önce primadan molfix geçtim bez bırakacağına yakın bende sorun olmadı prima sızdırmaya başladı o zamandan sonra almadım birdaha zaten molfix ve sleepy daha iyi
NoName_ kayramertannesi ben 1 numara sleepy aldım ama yorumlarını beğenmedim yinede onunla başlayıp bir bakacağım,goon ve prima 2 numara 3 numara da hediye geldi fazlaca onlara geçeceğim sonra😅
Yetersavas kayramertannesi ilk oğlumda sleepy kullandım hep sızdı taştı pişik olması da cabası sonra canbebe kullandım ondan çok memnun kaldım yarın hayırlısı ile ikinci oğlum doğacak onun için de canbebe aldım
Pembe_bulut Sleepy kullandım oğlumda, bedenleri küçük biraz onun dışında sıkıntı yaşamadık. Bu bebişimde sleepy bio natural sipariş verdik bakalım inşallah kızçemde de sıkıntı yaşamayız 🩷
deli66mavi kayramertannesi sleepy goon canbebe jeny wilyy mi neyse bimin bezi ondan molfix mavi paket hepsini denemiş bir anne olsrak kesinlikle molfix pure soft diyorum. Hem yumuşacık hem 12 saate kadar sızdırmıyor hemde arkasında kaka koruma lastiği var. Şiddetle tavsiye ederim.
KumpirsMom kayramertannesi ben molfix aldım belediyede garip bir marka göndermiş hoşgeldin bebek paketinde bakalım
1_Pandackk kayramertannesi Molfix pure&soft sarı pakette arkası esnek olduğu için çok rahat ve sızdırma yapmıyor