[silindi] kayramertannesi 4,5 aylık kızım var, doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum. Islak mendil kullanmadım, pamuk ve suyla temizliyorum veya yıkıyorum popişini. Hiç pişik olmadı 🌸
kayramertannesi Adaklc6 bende onu çok duyuyorum ama hangisini olduğunu anlamadım. İki tane var birbirine benziyor ikiside bilen yazar umarım
kayramertannesi [silindi] allah bağışlasın maşallah 🧿 pamuğu neyle ıslıyorsun? direkt çeşmeden mi kaynamış ılımış su ile mi
[silindi] kayramertannesi kaynamış ılımış suyla kuzum. Allah razı olsun hepimizin bebişlerini 🙏🏼 ama evdeysem genelde yıkıyorum, yıkayacak fırsatım yoksa pamukla yapıyorum temizliği 🌸
kayramertannesi [silindi] yıkamak daha kolay geliyor bana da bazen 😅 sıvanmış bir kakayı temizlemenin en kolay yolu 😂😂
Nacyax kayramertannesi ben Molfix aldım annem kız kardeşlerime hep kullanırdı daha denemedim eskisi gibi mi bilmiyorum ama
1_Pandackk kayramertannesi Molfix kunlaniyorum hem fiyatı makul hem bebegim pişik vs olmadi 👌🏻 sleepy taşıma yapti bizde baby turco da ayni Molfix ten çok memnunum
3_bebelianne kayramertannesi sleepy yada molfix dönüşümlü kullandım hep prima 2015te kızıma kullanıyordum artık kimsede tercih etmiyor hem bezi sızdırır oldu hemde fiyatı azıttı gerek yok
kayramertannesi 3_bebelianne prima hiç denemedim çünkü prima kullanan yakınlarım asla başka beze geçemedi pişik sorunu oldu
1_Pandackk kayramertannesi Molfix pure&soft sarı pakette arkası esnek olduğu için çok rahat ve sızdırma yapmıyor