miroscumm doğru olabilir. Benim de ikinci gebeliği 9+4 iken ultrason girdiğimde doktora da söyledim bazen hareket hissediyorum çok belirgin, düzenli değil ama bir bölgede pıt pıt kısa hareketler. Ultrason da baktığımızda da sürekli hareket halindeydi ve o esnada da hareketleri hissettim. Doktorumuz da şaşırdı 9 haftalıkken bu kadar hareket beklemeyiz aslında çok şaşırdım dedi