Oğlum var 6 yaşında 2. Ye hamileyim 27+6 yız ağusyosun başı doğum ben zorlancağımı düşünüyorum çünki çocuğu okula getir götür ben yapıyorum eşim çalışıyo ama imkanım var eve kamera taktırıp yanıma yardımcı alınıcak çünki ilk çocuğum da pskolojikmen yanlızlık pskolojisine girsin istemem kendimde ev hanımıyım yardımcı hem yemek falan yapar hem ben yokken bebeğe gözkulak olur zaten yok oluşlarım 20 dk çocuğu bırakıp gelene kadar