Seda47_ seni hiç tanımıyorum hayatını bilmiyorum ama aldırma konusunu binlerce kez düşün derim. Karnındaki bebeğin sizi ne için seçtiğini bilemezsin. Belki abisine şifa olacak belki yoldaş olacak ki çok daha fazlası olacak. Benim oğlum da 3 yaşında doğana kadar 3,5 olacak. Gurbetteyim eşim vardiyalı çalışıyor oğlum bana yapışık. 7/24 evde dibdibeyiz geceleri hala uyanan bazennuyumayan bir çocuk. Ama ben istedim kardeşi olsun rabbim aratmadı çok şükür. Burada bebeği 3 aylıkken hatta kırkı çıktığında hamile olanlar oluyor. Aslında aralarındaki yaş farkı çok az değil. Anlıyorum hazır değilsiniz ama şöyle düşünün artık tecrübelisiniz ilk oğlunuzdaki gibi olmayacak çoğu şey. Elbette zor olacak ben şimdiden alıştırmaya çalışıyorum kendimi ama geçecek😌