AslanKayra Miracle_1 Bat 31 Mayıs yarın 7 gün kalmış okuyor yapıcam yarın galiba ya tutamıyorum kendimi 😂 çıkmasa da iki üç hün sonra bi daha yaparım belirti çok yok bel ağrısı hafif
nuraymommy Miracle_1 benim bat 26-27 gösteriyor bugünle birlikte 3 gündür böyle çok afedersiniz sulu bir lekelenme var yok denecek kadar az ama kasıklarımda göğüslerimde ağrım var baya bu sabah yaptım bişey çıkmadı adet gününü bekliyim diyorum 🥺
mor_menekse1 Miracle_1 bat 29 yarın 5 gün kaliyo baklim geçen ay belirti çöktü bu ay saldım baş dönmesi falan var biraz alt karnimda batmalar var umarım pozitifi olur senin bat kaç
Miracle_1 AslanKayra evet sizin biraz daha bekleyebilirsiniz sanki benimde bat 20 Mayıs tı benimde akıntım oluyor bir de göğüs hassasiyetim ama yine korkuyorum negatif görmekten
mor_menekse1 Eslem2112 sen test kolik oldun kız kaç post okuduysam senin testler çıkıyor valla umarım pozitifi görürsün
Eslem2112 Nazsuuu herşeyin hayırlısı eğerki gebelik varsa vardır yoksa arrtık hiç düşünmyecem cnm burasıda insanı gaza getiriyor burayıda silerim akıl sağlığım ççin 😂
Miracle_1 mor_menekse1 inşallah benim 19-20 bat 22 nisanda olmuştum en son da 26-28 gün de bir oluyor genelde
Miracle_1 mor_menekse1 pcos var bende ama adetlerim düzenli sayılır klomen kullandım bu ay da çatlatma iğnesi yapmadı doktor çatlamıl dedi bir hafta sonra gittiğimde inşallah döllenmiştir ya
Miracle_1 mor_menekse1 bu kez ilk defa yapmıyorum stres ama yine negatif gece karın ağısıryla uyandım şimdi de var gibi adet olmadım henüz