EbCey ben ilkte oğlumda böyle sancı hiç yaşamadım 38+5 de aldilar, Şimdi kızda sancı yasiyordum ara ara oluyordu ama dediğiniz gibi hiç umursamiyordum yaklaştığı için normaldir diyordum,bugün işte nstde ağrı çıktı,bu ağrıyla nasıl durdun niye gelmedin dedi doktorum, dediğiniz gibi Igne atıldım bide fitil verdi durabildigi kadar dursun dedi gelişim açısından,ama ağrın çok olur gecmezse bekleme gel gece gündüz farketmez dedi,bide ilkde sezeryan biraz korktum kanala yerleşmiş eğer sancin çok olursa iç dikiş yerlerin açılma yapabilir falan dedi, o yüzden şuan çok endişeli ve korku doluyum her an gelebilir diyince.