Kizlar merak ettiğim bir konu var Rahim ağzı kisaligi her gebelikte mutlaka tekrarlar mi? İlkinde yaşadım serklaj olmadan atlattım cok şükür ama surekli yattım zor bir süreçti. Bu yüzden tekrar cesaret edemiyorum ama bunu tecrube edenlere sormak istiyorum her gebelikte mutlaka kısalma yaşanacak mi? Yoksa daha dikkatli davranarak başından progestan vs kullanarak bunun önüne geçilebilir mi?