Aylincftc canım üzülme şu anlattıklarının aynısını yaşadım benim kendi doktorum kalbi durmuş dediğinde şaşırmadım Zaten belirtilerden anlıyorsun kaçtır gidiyorum doktora hep aynı düzgün gelişmiyor ben anladım zaten sağlıklı değildir kürtaja girmeden renkli ultrasyona giriyorsun Zaten o daha detaylı orayada girdim ex fetus raporu verdiler kaç kişi dedi bana başka doktora git gerek Yok dedim 5 hafta gerilik vardı renkliye girmişim aynı daha ne gideceğim dedim yayılımı yaptım kürtaj oldum