Kvsr46kvsr evet işe yaradı 😂 eşimi aradılar zaten onun numarası var sistemde yarın 8 de gelin bakalım vs dediler gittik önce bizimle uzun uzun konuştu benim öyle %100 almancam yok daha 2 sene oldu geleli, eşime dedi ki nereye şikayet ettiginin farkında mı, eşim de dedi almancası yok ama salak bi kadın degil çok zeki bi kadın tabi ki biliyordur ne yaptıgını, neyse doktor özür diledi muayne etti sonra bende özü diledim siz hatanızı dğzelttiniz sıra bende dedim çıktım 😂dinsizin hakkından imansız gelir derler