Hilaysn Moz sperm testi verdi kuzucum hiçbir şey çıkmadı. O zaman 28-29 gibi adet olman lazım. Olmazsan hala bir umut var demektir 😅 ama sakın çok düşünme o da geciktirir
Moz Seymaaa05 İlk defa bu ay kullandım ama pik yapılan günü kaçırmışım çatlama gününe denk geldiği için olmadı maalesef
Moz Seymaaa05 hamile kalmaktan ziyade sağlıklı olması önemli bir boş bir de kalp durmasından kürtaj oldum maalesef
Seymaaa05 Moz Çok geçmiş olsun canım Rabbim en hayırlı sürede sana kolaylıkla nasip etsin inaşllah 🙏🙏
Hilaysn Moz benim elimde 10 tane falan laboquick var canım onları bitirince değiştiririm ama ilstiyorsan sen al canım
Moz vilanelle oldum dün yani çatlamadan tam 14 gün sonra.Bu kez inovita alayım çünlü lab olanlar da tam anlamıyorum pikleri