Yenihayatyeniumut51 Moz canım olumsuz durumda bile güldürdün beni😄yalancı test bile çıkarmamış kuzu şaka bi yana bi bekle bakalım olmadı önümüzdeki aya bakacaz
vilanelle Moz benzer zamanlarda kürtaj olmuştuk seninle, bu ay tam değerlendirmemişsin zaten çıkmazsa da üzülmene gerek yok:)
Moz vilanelle bide kasık ağrısı göğüs hassasiyeti bir ara baş ağrısı vs oldu o nedenle biraz emin oldum beklentim arttı ondan ama sağlıksa olmasın adet olayım yani
vilanelle Moz güzel bir takviye kullan, avokado, havuç, çiğ kuruyemiş ye yumurtalar güzelleşiyo:) yoktur sorun daha genciz:p
Hilaysn Moz ben bir gün erken oldum hatta ama çatlamadan sonraki tam 14.günde oldum :( benim de öyle çevremdeki herkes ya hamile kalmaya ya doğurmaya yemin etmiş resmen :(
Moz Hilaysn bi şey fark ettim regl uygulumasnda 13 mayısı yumurtalama diye kaydedince reglimi 27 si gösteriyor.Yumurtlama kaydını silince 29 u gösteriyor.Bugün regl olmsdım henüz.Demem o ki bat ı neye göre belrliyoruz
Hilaysn Moz aslında yumurtlamayı bat’a göre belirlemesi lazım ama allah allah çok garip. Normalde düzenli adet olan kişilerde beklenen adet tarihinden 14 günü çıkarınca yumurtlama günü bulunuyor. Senin yumurtlama günün ne zamandı kuzum?
Moz Hilaysn takvime baktım döngüm 28 gün ve şaşmıyor.Yumurtlamam 13 mayıstı teste göre çatlama ise 14 mayıs
Hilaysn Moz sperm testi verdi kuzucum hiçbir şey çıkmadı. O zaman 28-29 gibi adet olman lazım. Olmazsan hala bir umut var demektir 😅 ama sakın çok düşünme o da geciktirir