Miniginannesiiii1111 Oznurozkatarr ben ilk oglumuda burada doğum yaptım çok memnun kaldım için doktorumuzdan o yüzden ikinciyede burdan devam sağ salim kavuşalim inşallah 19+6 olduk şükür
Oznurozkatarr Miniginannesiiii1111 ben bu doktorda tüp bebek yaptırdım çok memnun kaldım bu hastanede devam ediyorum amin inşallah hepimiz sağ sağlim kucağımıza alırız inşallah 🌸
momandboy_ Oznurozkatarr bende özele gidiyorum ikili tarama testi için devlete gidip yaptiricam bunuda doktora yaptiricam maaşa denk gelmediği özelde yaptiramicam ilk çocuğumda da yaptırdım