Oznurozkatarr Kızlar şimdi kontrolden çıktım doktorum 3 hazirana 2 Li tarama testi için gün verdi aranızda yaptıran nasıl olduğunu bilen ücret hakkında bilginiz varmı
deryakrgz Oznurozkatarr devlet hastaneleri ücretsiz yapıyor bende normalde özel hastane takipliyim ama ikili testi devlet Hastanesi’nde yaptırdım.. Bir kan veriyorsun bide ultrasona giriyorsun o kadar..
selili Oznurozkatarr Oznur Hanım siz benim mentorum oldunuz gerçekten ben de forumda fiyat araştırması yaparken yine size denk geldim🥹🫶🏻 Medlineda mı oldunuz acaba ikili testi? Ücret neydi? Yalnızca kan alıyorlar değil miii? Sevgiler
Oznurozkatarr deryakrgz devlet hastanesinde sıra bulmak imkansız ve hiç girmedin devlet takibine gene bakarlar mı
deryakrgz Oznurozkatarr kuzum bende Adana’dayım 🤗 takibi bakarlar. Bende 13 haftaya kadar gitmemiştim devlete. 13 hafta ikili test için gittim. Marsaya baktı. Bakmak zorunda yani.
Oznurozkatarr deryakrgz evet bi 3200 lira kadar. Ben tüp bebek ile hamileyim doktorumla takibi bırakmak istemiyorum Ceyhan’da yapan olmadığı için Adanayı araştırdım bu doktorun çok metini duydum profesör doçent doktor takibi de onunla ilerlemek istedim
Oznurozkatarr selili ultrason da bakıyor ensesine zaten sonra kan için yönlendiriyor 1600 lira ödedim 2 Li teste
selili Oznurozkatarr tamam çok teşekkür ederim gerçekten siz bana en başından beri bir çok konuda yardımcı oldunuz,şüphelerime kolaylık sağladınız. İnşallah Allahta size yardım etsin,kolaylık sağlasın😍
Miniginannesiiii1111 Oznurozkatarr ben ilk oglumuda burada doğum yaptım çok memnun kaldım için doktorumuzdan o yüzden ikinciyede burdan devam sağ salim kavuşalim inşallah 19+6 olduk şükür