-Yasar-123 Adenlinaav ilk günden beri hep akıntım vardı benim. Sanırım fitilden dolayı böyle oluyo. Ben ona bağladım yani
-Yasar-123 Adenlinaav iyi gibiyim bilmiyorum iğneler ilaçlar garip bı psikoloji içindeyim 😅 hayırlısyla bı kalp atışı vs duyarsam çok daha iyi olucam
-Yasar-123 Adenlinaav vardır bunda da bı hayır canım. Biraz kafanı toparla tüp bebekten sonra çok kişinin doğal yolla gebeliği oluyo. Hayırlısı olsun
Eecr Adenlinaav üzülme desek bile anlamsız olacak ama lütfen bi dahakine bu kadar kafana takma. Sürekli üstüne düşmek sürekli onu düşünmek strese sokuyo ister istemez, bu da olumlu etkilemez. Senin için çok dua edicem 🙏