Zeynepemre öncelikle hayırlısı olsun ben de Çarşamba günü transfer oldum su an heyecanla beklemedeyim. Ağrılı bır işlem değil 5 10 dk içerisinde işlem bitiyo. Transfer sonrasında doktorum bana bı buçuk iki saat ayağa kalkma dedi. Sonrasında da eve gelip hep dinlendim. Beslenme çok önemli çay kahve çok çok az içiyordum tranfer öncesinde şimdi onu da yasakladı doktorum paketli gıdalar da aynı sekilde. Verdiği vitaminlerle iğnelerle sürece devam ediyorum. Hep pozitif düşünün stres yapmayın inşallah çok güzel haberler alırız 🤲🏻😌