Elfksogl en azından bir evladın var ,haklısın da insan üzülüyor çare arıyor işte
Ovulasyon testi kullandım yumurtlama gördüm yine olmadı o da stres diye bıraktım vitaminler kullandım bende çok.cok şükür sorun yok letu klomen çatlatma iğnesi kullandım yine olmadı
Geçen ay kimyasal gebelik oldu