Ysf78 7. Haftada bende de bi kanama almı görüldü progestan kullanmaya başladım, 4 gün sonra gittim alan lüçülmüş ama plasenta aşağıda ekstra iğne yazdı doktorum bir de , bu ilacın bebeğe zararı yok aksine daha iyi tutunmasına yardımcı ilerleyen aylarda da erken doğumu önlemek için kullanılıyor doktor önerdiyse mutlaka kullanın allah korusun , ikiz bile olsa riskli gebelik sayılır yine progestan gerebilir mesela çoğunlukla🙏🏻