
Kızlar geçen cuma doktora gittiğimde bana bir kese oluşmuş yanında bir kese daha var ancak dmin değilim sağlıksız duruyor diyip haftaya cuma tekrar gel (yarın için) alttanda muane edebilirim demişti. Çarşamba günü ise başka bir doktor bu kese değil kanama alanı oluşmuş düşük riski var diyip progestan ilaç başlattı düşük önleyici. Bu arada beta değerimde 2.5 haftada 17287 lerde çıkmıştı. Çevremdelilerse hemen bir doktorun demesiyle ilaca başlama başka birinede görün dedi. Şimdi size şu konuda danışmak istiyorum, ultrasondan anlayan varmı kanama alanımı kesemi sizce, birde doktor alttan muane edebilirim dediği halde yarın sizce gidip göstersemmi? Birde alltan muane zormu acıyormu tam olarak yapılan işlem nedir 😊 bana cevap veririmisiniz lütfen kafam çok karışık o sebeple bu akşam o progestanı bile içmedim,