Zeyhiraa Defnemome 3 Cm acılmayla 2 hafta durdum 🤣 sancı yoktu hurma yedım ananas yedim yuruyus yaptım ama bana mısın demedı kızım 🤣 en son ahududu yapragı cayı ıctım (doktorunuza danısmadan yapmayın) sabahına doguma gıttım 🤣🤣
Tgcbbrdmr Defnemome 1 haftadır 1 cm rahim uzunluğu ile 3-4 cm açıklıkla geziyorum bebenin çıkası kaçtı
Defnemome Glhayat_54 evet ikinci ilk gebeliğim 4 hafta geriden geldiği için hemen doğuma alınmıştım 🥹
4cocukannesi_ Defnemome suni sancıyı vereceklerdi ilk başta ben ilk cocugumdada sunı sancı aldım zor oldu biraz bide kilolu olunca riske atamadım sezaryen istedim