Theaydins belkide bir problem görmediği için yönlendirmemistir ovulasyon testleriyle dene .bence umudunu kaybetme,eşim azosperm ,ameliyatla sperm çıkartıldı 3 yıl uğraştım tüp bebekle oğlum oldu ,bı 4,5 aydirda oğlumla gidip geliyorum ikinci için oda tüp bebek şükur RABBİME tuttu keseyi gördük haftaya kalp atışı için gidecem.ama şunu soylemek istiyorum insanın öncelikle kafasinda bitmesi gerekiyor biraz rahatlamak gerekiyor .birde Instagram’da bir gebenin günlüğü sayfasına bak derim . İnşallah en kısa sürede hayırlı hamilelik haberini alırsın .