busra05_ GirlandBoy_Mom sezeryan ile doğum yaptım canım çok guzel gectı maşallah doktorlar öyle söyledı bebişte iyi çok tatlı ya benım agrılarım var tabıı ama gecer inşallah Allah herkesı saglıkla kavustursun doğuma girene kadar tüm hamişlere dua ettım
Ceiydda busra05_ canım hayırlısı ne ise o olur bebekler kendileri seciyor dünyaya geliş seklini sen de biliyorsun o yüzden stres yapma bebişine kavuşma vakti gelmişti zatennn😍💖
busra05_ Ceiydda kavustuk kuzum pamuk gıbı resmen ağrılarım azaldı gıbı ama var hafıften onu kucagıma emzırmeye verdıklerınde unutuyorum
Sevcny busra05_ maşallah en iyisini yaptınız çok şanslısınız ki bebeğiniz karar vermiş zaten doğumuna benimde sabah sezaryenim var dua edin banada çokk stresliyim😢
busra05_ danla2711 aynen öyle bıtanem saglıkla doğdu ya cok şükür iyi ki beklememişim riske atmamısız onu kokusu pamuk gıbı olusu cok guzel Allah herkese nasıp etsın tüm hamişlere hep dua ettım içerde de
danla2711 busra05_ yaaa kavuştun muuu gözün aydın Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah aşkım benimm🥰🤲
busra05_ Vildan8891 rabbım tüm hamılelere kolay doğum nasıp etsın inşallah canım doğumu yaptık çok şükür doktoru dinleyerek
busra05_ HazalDuran aşkım benım rabbım herkese kolay doğum nasıp etsın herkese dua ettım saglıkla sıhhatle kavusalım dıye♥️
busra05_ Sevcny inşallah saglıkla ve sıhhatle çok guzel bır şekılde doğumunuz olur kavusursunuz canım Rabbim guzel saglıklı doğum nasıp etsın inşallahh🫶🏻💕
5134 Hayırlı olsun gözünüz aydın olsun canım çok sevindim gözlerim doldu şuan o hissi alabildim benim de sezeryan olacak Rabbim kolaylık versin 🤲☺️🥰
busra05_ 5134 Amin kuzum benım saglıkla kavusun inşallah aynı duygularla mutlulukla sende kolaylıkla 🥰❤️
busra05_ danla2711 evet askım benım aminn ilk sabahımızı yaptık çok şükür dikişli olmasam suan kalkıp öpesim var yattıgı yerden🙏🏻🫠💕
busra05_ Aacemianne aminn canım benım muhakkak vardır bır hayır saglıkla gelsın hepsı seklının hiç önemi yokmus♥️