39+5 haftayız gecen haftaya kadar bas asagı olan oğlusum bu akşaö doktorumuz nöbetcı yarın gelemeyız dıye geldık ters pozisyonda oldugunu söyledı almamız gerek eger beklersek riskli ne yapalım dedı? Siz daha ıyı bılırsınız dedım. Şuan nstye gırdım ama ne yapcagımızı bılmıyorum basım dönüyor stresten, öğlenden berı bıseyde yemedım. Çok korkuyorum ağlamak istiyorum eşim doktorun ne dedıgını onemsıyor riskli olursa ıkımız için diye yapalım dedı. Gecen hafta hersey yolundaydı normal doğum planlamıstık. Suan ters döndüğünü öğrendık yaramazın , cok garıp hıssedıyorum kendımı bana akıl verır mısınız? Beklemem gerek mı yoksa direkt alınması daha mı ıyı?