Nur67 rabbim kucağınızi boş bırakmayın inşallah 🙏 rabbim sizlerede anne baba olmayı nasip eylesin herşey Rabbimden dua et 🌹 bende 3.5 yıllık evliyim bu süreçte hiç korunmadik ama bir türlü hamile kalamıyordum aşılama oldum 2 kere başarısız tüp bebek denedik oda 4 embriyom oldu kalitesi düşük dedi doktorum tek transfer etti tutmadı herşeyin zamanı var gerçekten Rabbimden duanı esirgeme ben o başarısız transferden 4 ay sonra normal yollarla gebe kaldım şuan 36. Haftadayim çok şükür sizi çok iyi anlıyorum o yüzden ama umudunuzu asla yitirmeyin rabbim ben varım diyor ve günü gelince nasip eyliyor inşallah olumlu sonuç alırsınız 🙏 bu süreçte morel çok önemli unutmayın 🌹