Çok farklı duygular yaşıyorum dualarınıza ihtiyacım var. Benim hormonsal sıkıntım var ve bu yüzden bebeğim olmuyor 1 buçuk senedir deniyoruz. Doktorlar direkt tedavisi tüp bebek onunla da şansın çok düşük diyorlar. Sürekli kontrolünde olduğum doktorum var kendisi bu ay yumurta gördü ve başlamak istediğini söyledi fakat çok düşük ihtimal bunu kabul ediyorsan başlayalım dedi. Kabul ettim bende, pazartesiye kadar kalçadan iğne kullanacağım ovitrelle iğnesini de aldım zor buldum. Tüm iğne ilacları aldım fakat pazartesi kontrole gideceğim yumurtalar gelişmişse devam edeceğiz gelişmemişse de tedavi iptal olacakmış.. çok değişik duygular içerisindeyim inşallah güzel haberler alırım pazartesi günü ilk iğnemi de vuruldum bugün…