nuraymommy seni çok iyi anlıyorum bitanem , insan kendini çok kötü hissediyor, ben bunu yaşadığım için kendime söz vermiştim adetime kadar asla test yapıp kendimi uZZmicem diye çünkü gerçekten insan çok üzülüyor . Hamile kalmadan önceki ayda adetim
Resmen kafayı yemişti hem gecikti hem düzeni bozulmuştu ama bir sonra ki ay hamile kaldım . O yüzden adet olsan da üzülme lütfen . Güzelce adetinin bitmesini bekle ve devam et . Kalpten dualarım seninle