GirlandBoy_Mom ilbays bezle siliyorum müthiş 🤌 ama bir boy aynam var sanki onun önünden otoban geçiyor çok toz oluyor o yüzden onu silsem heryere tozu bulaşıyor, boy aynasına cam spreyi sıkıp çekçekle çekip tozunu akıtıp sonra ilbaysla geçiyorum. Benim sehpalarım falanda cam herşeyi onla siliyorum , aracımızdada onu kullanıyoruz tavsiye ederim büyük kolaylık. Ama Detarjan değmesi, makinaya atılması yasak sadece beyaz sabunla yıkayıp güzelce duruluyorum.