Şans eseri kesfettigim biseyi söyleyeyim denersin belki oda kokusu yoktu Fisfisa yumuşatıcı kattım su ile açtım neyse şansa aynaya sıktim bosluguma geldi aslında lk sildim iz gibi oldu on saniye sonra tek nokta bile kalmadı buhar falanda tutmadı uzun süre sıcak su açınca direk buhar leke oluyodu aynam lavoba yanında olan .