Ciciii bende de var o sık idrara cikma da var ama kanda negatif cikti simdi test yaptım tek cizgi ama kenarları pembe anlamadim bende bat yarın. Günümden geçince ay sonunu bekleyip tekrar test yapacağım. Bende de oluyor o sanki karnımdan bsy bastırıyor da tuvalete yetişemiyorum gibi bir his sanki her an akacak adet gelecek gibi bir his