Kızlar bugun yarın adet olmam gerekiyo bir iki gün geçti uygulamara bakarsakk ve benim ilk başlarda beyaz akıntı tarzı biley geliyodu şimdi sadece ıslaklık oluyo ve ben her an koşa koşa lavaboya gidiyorum adet oldum sanıyorum ama adet olmadım daha bu belirti sayılır mı