Nisa58Sivas 33+3 ödem bende de çok fena, inanılmaz dikkatli besleniyorum, ağzıma tatlı sürmüyorum ama sürekli şişiyorum. Şekerim de yok çok şükür, doktorum son ayda normal dedi. El ve ayaklarımda uyuşmalar da başladı, sağlıkla evlatlarımıza kavuşalım inşallah