37+3üz doğuma 2 hafta kaldı doktorumun deyişiyle inşallah sağlıkla gelsin bebeğim ❤️ ağırlaştım, bazen el ve ayaklarımda ödemi fazla hissediyorum bazen olmuyor. Geceleri ara ara mide ekşimeleri yaşıyorum. Sık idrara çıkmaz hamileliğimin başından beri var😅 bazen uyuşma hissediyorum bacaklarımda geceleri sağa sola dönmek çok zor🥲 yürüyüşe pilatese devam ettiğim için en başından beri ağrılarım fazla değil kendimi genelde iyi hissediyorum. Ekstra olarak iştahım açık sürekli tatlı çekiyor canım eğer yemeği kaçırmıssam hareketlerim kısıtlanıyor ama az yemişsem kendimi daha iyi daha hafif hissediyorum 🙏🏻😅 sağlıkla kolaylıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah ♥️