[silindi] merhaba ben ikiz gebeyim 26+5 haftalık bugün safra asidi testim 15 çıktı. Gebelik kolestazı olabilir dediler ilaç başlandı. Ayrıca gebelik şekeri de çıkmıştı ama diyetle onu kontrol altına aldım. Şimdi doktor bana bugün ciğer geliştirici iğne yazdı. Dedi ki ben ikiz gebelerde rutin uyguluyorum 2 şer doz 24 saat arayla. Daha sonra 30. Haftaya geldiğimizde tekrar yapacağını söyledi bunun bir zararı olur mu acaba