segah06 öncelikle sakin ol ağlama annesi bebişi ve kendini strese sokma. Şuan herşey seni etkileyebilir.
o iğne akciğerleri gelişsin diye yapıldığını okumuştum. Risk için bol dinlenme yatma stresden yzak durmak öneriliyor farklı birşey olmadıkça.
Ama şunuda unutma bebekler seçiyor geleceği zamanı belli bir haftayı geçmiş şükür. İnşallah tabiki gününde gelsin ama erken olursada sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin öyle dua et.
Benim görümcem 30 haftalık doğmuş baya minikmiş 3 ay yoğunbakımda yatmış şükür ama bak allah bağışlamış şuan 19 yaşında hiçbir sağlık sorunu yok. Pozitif şeylere odaklan stres olmamaya çalış