staRmama Eslem2112 doktorun kan testi yapmaması çok saçma testte çıkıyorsa kanda da çıkar niye yapmamış ki
eliff__ Cimcime30 https://mutluresim.com/images/2025/05/22/1vuUMC.jpg. Ben evlendigim gunden beridir adet tarihlerim böyle sürekli notlara kaydederim 30 Nisan’da adet olduysam 30 Mayıs’ta adet olacağım değil mi yani şu an gebelik testi yapsam çıkmaz
Cimcime30 eliff__ dongun tam bır ay olmamış hep cnm erkende olmusssun yanı kesın 30 mayısta olursun dıyemem erken de olabılırsın regl
eliff__ Cimcime30 ama hep böyle bazı şeyler de erken olmamın sebebi çatlatma iğnesi yapıyordum ya misal gebelik olmuyordu erken oluyordu
Zarifokur Eslem2112 yok kız yapmadım ya bir iki gün geçsin . Ya bir şey soracağım . Hamile kalınınca kalp atışı hızlanır mı ? Sanki hızlandı da