Cimcime30 Nuriay bana göre saçma kan kesın sonuçtur sımdı hangendı sureklı test yaparak zaten kendını yıpratıyor ne demem ıstedıgımı anladınız umarım
Eslem2112 Cimcime30 bn anlıyorum zaten sizi ama bana demediğinizde biliyorum ama bana da saçma geldi kan ister dedim gerek tok biraz daha bkleyelim dedi
Nuriay Cimcime30 tamamda evet bize göre saçma ve ya değil ama doğru olan o tüm ülkelerdede öyle adetden önce kan vermü alışkanlığını kendimiz edindik
Cimcime30 Eslem2112 evet sana demedim cnm zaten yıprattın kendını kan versen net sonuç alır kafan rahat olurdu
eliff__ Cimcime30 https://mutluresim.com/images/2025/05/22/1vuUMC.jpg. Ben evlendigim gunden beridir adet tarihlerim böyle sürekli notlara kaydederim 30 Nisan’da adet olduysam 30 Mayıs’ta adet olacağım değil mi yani şu an gebelik testi yapsam çıkmaz
Cimcime30 Eslem2112 özele gıdıp kan ver rahatla bacım kaset artımedın sanırım öyle okudum guvenmıyorum ben o teste
Mariam1 Eslem2112 ben olsam başka hastaniyede kan verirdim canm 10 Haziran akadar8 beklemek çok zor şuan bile benim tes yapasi var ama çıkmaz olsa bile
Cimcime30 Eslem2112 rıca ederım cnm bak Bnmde geçen ay 30 nısan dı 1 Mayıs ta oldum bat 1 beklıyorum 28 ınde test yapacam
Mariam1 Eslem2112 ben 18 günde bı olyiorum 20 gün de geçen ayı oldum Regl düzenleyici kullandım ve duzelirse 4 Haziran yapıyor