Ayy kizlar bugün sağlık ocağındaki doktora folik asit yazdırmaya gittim folidoce diye bir folik asit yazdı ama bunların fiyatları ne böyle 290 lira verdim eczacida folbiol dışındakileri devlet karşılamıyo dedi parasında değilim yavrularımıza feda olsun ama şaşırdım fiyatlari görünce bide 1 aylık bile değil 28 tablet 😅