Pelinizm Selam hamileliğinde diş ağrısı yaşamış annişler 🙋🏻 (23+4 üm)İki gündür dişim ağrıyordu bugün hastaneye gittim🙄Doktor çürük var dedi röntgen çekemediği için de çürüğün ne kadar ilerlediğini göremediğini anestezi uygulayıp açması gerektiğini sonra duruma göre de ya dolgu ya kanal tedevisi yapacağını söyledi.Lokal anestezide kullanacağı ilaçların yazılı olduğu bi belge hazırladı hani genelde yapıyoruz bi sıkıntı olmuyor ama olursa da bilemeyiz dedi doğum doktorum onay verirse yapacağını söyledi.Dolayısıyla bişy yapılmadan eve geldim.Akşam doktorumla görüştüm onay verdi.Ama içim rahat etmiyor bir türlü şimdi bu anestezi için kullanılan ilaç bebeğime etki eder mi 🙄bu ağrıyı çekeyim diyorum ama dayanamıyorum da kulağıma vuruyor artık ağrısı😔Hamileyken dolgu yaptıran yada kanal tedavisi olan varsa yazabilir mi lütfen sıkıntı yaşadılar mı🙄Valla delireceğim bir yandan ağrı çekiyorum bir yandan bebeğimi düşünmeden edemiyorum napcam ben şimdi🙄🙄🙄🤦🏻♀️
Aysesare Pelinizm dişçide çalışmıştım 3 yıl önce, asistan olarak mecbur kalınan durumlarda lokal anestezi yapılıyor. Tedavi yada diş çekimi yaptıran hastaların bir şikayetle geri döndüğünü görmedim.. hangi anestezi ismini verdi doktor
Serenseren Pelinizm bana kanal tedavisine başlandı haftaya biticek inşallah aslında benim Doğum doktorumda izin verdi fakat dişçi anestezi yapmadı gerek görmedi ama biraz fazla acı cektim dişçi koltuğunda 😔
dml33 Pelinizm bnde cekiorm dis agrisi dolgu düştü icine hava girdikce agri yapio doguma kadar sabretcm artik
Sewo Pelinizm canım arkadaşların dediği gibi abse ilerlese daha kötü. Vücudunda enfeksiyon olmamasi lazım. Doktor tamam diyorsa tedavini ol bence
Pelinizm Aysesare (maxicaine) epinefrin, antikosin,hidroklonür.Verdiği raporda böyle bişy yazıyor canım 🙄
Pelinizm Serenseren Valla öyle de çok zor geçmiş olsun sana da canım 🙄Ben hayatımda böyle acı çekmedim🙄
Aysesare Pelinizm maxicaine kullanıyorduk bizde , dediğim gibi hiç sıkıntı yaşayıp dönen olmadı. Acısını çekme derim çok zor durumda kalıyor çünkü hamileler
Serenseren Anestezi yapmadı ama İnan ki daha iyiyim yoksa hep cekecektim bu acıyı her gece her gece çekilecek gibi değil
Aysesare Pelinizm ne demek çok geçmiş olsun ♥️😍 İnan ki çekmek yaptırmaktan daha zor kurtulursun en azından kanal diyorsa yaptır dişini kaybetme