Hasret18ayaz Sanal_koala00 Etlik Zübeyde hanimda oldum 8+3 kalp durması sebebi ile tamamen uyuyarak yaptılar
Aysgllarkn Sanal_koala00 yaa sordun mu peki, söyledikleri gibi önce iğneyle mi düşük yapman gerekiyormuş 🥺
Sanal_koala00 Aysgllarkn acilde baktırdım canım ama zaten kimyasal gebelik belli ki bu sabah kanamam başladı yarın yine bakılacak beta yine düşüşteyse kimyasal zaten kesin