Sanal_koala00 bende çok teşekkür ederim🥰sprey falan değil damardan direkt veriyorlar, sohbet ederken ben bayılmışım hiç hatırlamıyorum bile. Ben boş gebelik geçirip kürtaj olmuştum, yukarda birisi dış gebelikte kürtaj olmaz demiş ama olmazsa nasıl temizlenecek oralar anlamadım, ki ilaçla düşük yapılınca bile içeride bişeyler kalıyormuş ve doktor size kürtaj demişse asla ilaç falan vermezler diye düşünüyorum. Kürtaj çok kısa bi işlem oluyor, 10-15 dk gibi. Ben uyandığımda beni sedyeye almışlardı bekleme alanındaydım. İyi misin diye sordular, iyiyim deyince odaya götürüp 2 saat kadar dinlendirip gönderdiler. Başta adet ağrısı gibi bir ağrı oluyor, şiddetli bir ağrı yok. Aynı şekilde adet kanaması gibi bi kanama oluyor o da çok olmuyor. Kürtaj sonrası neredeyse 40 gün kadar adet olmuyosun😊