Ebru411 Papatya08 bı iki hafta tansiyonu nu ölç dedi sonra bir hafta sonra sürekli idrarı akşama kadar toplayıp getiriceksin dedi kontrolümüzde olucaksin dedi ama hiç önemsemedim açıkçası gitmedimde
Papatya08 Ebru411 kaç haftalık oldunuz. Bende stres yaptım daha 21 haftalık protein kaçağı çıkmaz inşallah