Nefrolojide aylardı takipli biri olarak yazıyorum, benim protein kaçağım tespit edildiğinde hiç bir belirtim yoktu gebe değildim zaten geçen yıl tespit edildi devlet hastanesinde tesadüfen, kanda kreatinin seviyem yükselmişti 2 ayrı idrar istediler biri normal idrar değerlerine bakıyor diğeri de böbrekten gelen değerlere bakıyor ve asıl protein kaçağını o size belirlitor benim normalde yoktu diğer böbrekten gelen idrar değerlerinde çıkmıştı doktorlar tabi beni baya korkuttu bende internetten baktım daha çok korkup doktora gitmedim Ekim ayında sağlık ocağına gidip kan verdim kreatinin seviyemin yükselmesiyle beraber böbrek çalışma hızım %72 ye düşmüştü hemen özel olarak Nefroloji doktoruna gittim, işin Ehl-i olanlar böbrekde uzman olanlar onlar ve gittim ki korktuğum gibi bişey yokmuş onlar tüm ortalamalarla beraber değerlendiriyorlar bana devlette ki dahiliyeler vs protein kaçağın var derken kendi doktorum hayır yok dedi bu böyle hesaplanan bişey değil dedi tahlilde gözükse bile ortalamaya bakılmalı dedi, altta yatan sebepler araştırıldı bi antibiyotik yüzünden böbreklerim hasar almış şükür doktorum dediklerini dinledim hiç bir ilaç kullanmadım ve şimdi kaçağımda yok ve böbreklerim en son tamamı çalışıyordu, demem o ki nefrolojiye gitmeden hiç bir doktora kulak asma panikleme, şuan gebeyim doktorumla kontrollü bi şekilde ilerliyorum 🥰 geçmiş olsun ❤️